
Een merk met slagkracht maakt impact. Allereerst door de kwaliteit die je levert, maar ook door een stevig fundament voor alles wat je zegt en doet. Voor een helder verhaal dat staat als een huis. Alles begint met een creatieve sessie. Om te (her)ontdekken waar jouw merk echt voor staat.
“Als je op de juiste plek staat, weten de juiste mensen je te vinden.”
“Een kloppend verhaal verovert harten.”
“Eigenheid valt altijd op.”
“Veroorzaak reuring, zodat je doelgroep in actie komt.”
Tadaa! Een greep uit onze collectie aan instrumenten die we inzetten om tot de kern van je vraag te komen, te (her)ontdekken wie je bent of om te bepalen wat het verschil is tussen je huidige en gewenste imago. Wij maken gebruik van beproefde modellen en theorieën, duiken in nieuwe tools of ontwikkelen deze zelfs op maat.
> Hemd van het lijf
> Merkopstelling
> Brand Key
> Archetypen
> Gluren bij de buren
> Kleur doet wat met je
De Brand Key-theorie is in de jaren negentig ontwikkeld door strategische experts bij Unilever en in de loop der jaren geëvolueerd. Dit positioneringsmodel bestaat uit tien componenten die samen de kern van je merk vormen. Het fungeert als kompas en maatstaf voor de toekomst. Het brengt je merk terug tot de essentie en elimineert eventuele ruis.









Merken hebben net als mensen drijfveren en ambities, die richting geven aan hun intenties en gedragingen. In totaal onderscheiden we 12 archetypen. Ieder met zijn eigen unieke set van eigenschappen en waarden. Een archetype kies je niet, dat ben je. Het zit opgesloten in je DNA. Het helpt je eenduidige keuzes te maken. Ook ten aanzien van visuele identiteit, tone of voice en heel praktisch: hoe je bijvoorbeeld je website inricht.












Kleur heeft een enorme impact en kan een merk maken of breken. Kleuren roepen emoties op en beïnvloeden koopgedrag. Door strategisch gebruik te maken van kleuren zorgen we ervoor dat jouw merk de juiste boodschap uitstraalt en de gewenste doelgroep aanspreekt.









